Novinky pro pivní národ: pražské Pivkupectví chce Čechům rozšířit obzor

Přes 500 druhů speciálů nabízí nový pražský obchod s pivem Pivkupectví. Nabídku přitom ještě rozšíří.  Přestože se Češi honosí titulem pivní národ, nad světem mohou triumfovat pouze v množství vypitých piv na hlavu.

Pivní obzor se Čechům nově pokouší rozšířit pražské Pivkupectví, které patří majiteli sousední hospody Zlý časy Janu Charvátovi. Zatímco pro Čechy je jméno Zlý časy téměř neznámé, ve světě jde o uznávaný pojem. Článek o restauraci vyšel například v New York Times, ale i v dalších zahraničních médiích. Ještě dnes se na místě objevují turisté s vytrženou stránkou z novin a chtějí vyzkoušet jeden z 24 speciálů.

Více zde

1 comment
  1. Jestli je v tom pivkupectví obsluha stejná jako v těch Zlých Časech tako potěš koště.
    Obsluha při naší první a POSLEDNÍ návštěvě byla příšerná – chovali se k nám jako k obtěžujícím otrapům: číšník vás hystericky zprdne „jako dělejte, já tady nejsem vaše encyklopedie, to je z toho jak jste líní si to jít přečíst na cedulky!!“ – na to že jsme byli poprvé a o nějakých cedulkách nic netušili se nebere zřetel, že…
    Nejhorší je brýlatá „tlustá berta“, která v okamžiku, kdy si některý z hostů chce dát oraz od piva, například kolu, vodu, kafe nebo třeba také na chvíli nic, tak přímo ztropí skandál, že když jako nemíníte pít, tak tam nemáte co dělat – a to jí tam každý z nás 9 nechal víc než 350!! Chování hodné hokyně z trhu… Podruhé tam určitě nepůjdeme, takové hulváty ať si nacpou do špic…

Napsat komentář